In choies.com wishlist

Cyber Monday Sale by Choies.com


Dragele mele,

Aseara tarziu, dupa ce mamarutza a adormit am petrecut ceva timp in fata calculatorului. Hai-hui, asa cum spun eu. Adica, fara un scop anume dar totusi (ca de fiecare data ) am gasit lucruri interesante..care merita sa vi le impartasesc si voua. 
De exemplu faptul ca CHOIES.com are in perioada asta un nou val de reduceri.





Am salvat si eu cateva produse in wishlist, urand ca la o comanda viitoare sa incep sa imi scurtez lista de cumparaturi. 
Cel mai mult ma entuziasmeaza cele 3 bluze (cu superi preturi intre 9.9-13.9 usd ) si rochita gri ( dap, e o rochita chiar daca nu se vede in colaj foarte bine lucrul acesta)



1-HERE
2-HERE
3-HERE
4-HERE
5-HERE
6-HERE
7-HERE

Sunt tare curioasa daca voi ati gasit ceva pe placul vostru...si mai ales ce. Sunt multe lucruri frumoase, la preturi foarte ok. Majoritatea produselor beneficiaza de transport gratuit..iar produsele vin in aproximativ 3 saptamani (maxim o luna) . Mie mi s-a intamplat sa ajunga si la oficiul postal si sa imi vina acasa , prin curier. Habar nu am de unde diferenta asta...
In fine!Ideea e ca merita. Eu sunt multumita de calitatea produselor Choies, pana acum nu am fost dezamagita.


Pe curand!


Related Articles

2 comentarii:

Recent Post