In blog's; inspiration

Lovely Blog's : Living In a_Shoe

Ok, recunosc...!
blogul acesta l-am descoperit in blogroll-ul ...hmmm, nu mai stiu exact cui...insa imi aduc aminte clar ca m-a atras denumirea acestuia. Nu-i asa ca suna minunat "living in s shoe"? :)
Foarte rapid mi-am dat seama ca este pe gustul meu si l-am adaugat si eu, la randul meu in Blogroll. Acum, nu trec cateva zile fara sa il mai rasfoiesc , sa ma delectez cu fotografiile Laurei....o femeie superba, o mamica super sexy...caruia nu ii poti reprosa nimic , cel putin din punct de vedere vestimentar.
Are un stil aparte, deosebit fata de ceea ce vedem zilnic...tocmai acest lucru o face atat de speciala...parerea mea.
Va  arat cateva folografii...enjoy!











 
 
Sunt mai mult ca sigura ca sunteti 100% de acord cu mine cand spuneam ca este o super frumoasa!
Urmeaza sa ii cer sa imi divulge si mie secretul pe care il are, cum reuseste sa se mentina asa...avand o minune de baietel (pffff, fruuuumooos foooc!!!!) ...micutz inca, ce cred ca o solicita ...destul de mult...nu-i asha?:)
 
 
Blogul il puteti gasi AICI , tot acolo gasiti si sectiunea BLOG SALE , merita sa aruncati o privire, poate gasiti ceva pe placul vostru...si care sa corespunda si marimii ( vesnica mea problema...)
 
Cam atat deocamdata, sper sa va placa recomandarea mea.
Pupici!

Related Articles

8 comentarii:

  1. ...si este din Romania!! Imi place!
    Multumim pentru pont!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o urmaresc de ceva vreme...abia astept postarile ei:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci u sunt singura(nici nu ma gandeam ca sunt, dar deh:P)te pup

      Ștergere
  3. multumesc, esti o scumpa! si felicitari pt sarcina, o sa fi o mamica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura iti multumesc tare mult! Sper ...asa sa fie:) Saru'mana pt sfaturi, tinem legatura:) te pup

    RăspundețiȘtergere

Recent Post