In personal

About ME and MY DAYS: ...our GARDEN

But if each man could have his own house, a large garden to cultivate and healthy surroundings - then, I thought, there will be for them a better opportunity of a happy family life.
George Cadbury



Daca in urma cu cateva luni va povesteam entuziasmata ca, odata cu mutarea la casa noua  am reusit sa ne facem si o micutza gradina de legume..acum a venit timpul sa va arat si "rodul muncii nostre":)))
Poate este putin cam mult spus, adevarul este ca socrul meu este cel care se ocupa cel mai mult de ea, el o pliveste...sapa, etc. De fapt, isi gaseste ceva de lucru de fiecare data cand ajunge la noi...deci nu trece pe la noi fara sa isi viziteze si gradina:)


Noi o stropim...si ne bucuram de roadele ei.
Si cand spun "ne bucuram" sa stiti ca nu exagerez deloc. Daca m-ati fi vazut azi cat  de multumita am fost dupa ce am adunat "productia de azi" . Pffff, super sentiment. Imi place!

Pentru ca suntem abia la inceput...se pare ca spatiul rosilor nu l-am organizat foarte bine, iar acum pe langa ca au crescut foooooarte mult ( unele sunt mai inalte decat mine) sunt platate prea aproape una de alta...iar noi abia putem intra pe acolo. Dar ne descurcam noi....si macar am invatzat ceva pentru la anu', nu-i asa?



Asa cum va spuneam si in urma cu ceva timp, se pare ca eu chiar mi-am descoperit o pasiune.
Pe langa satisfactia pe care o ai cand stii ca ceea ce mananci tu si familia ta este chiar din surse sigure, ca nu e tratat cu nu stiu ce insecticide si "umflat cu pompa"...exista si latura cu adevart relaxanta a gradinaritului.
Sincer, pe mine ma relaxeaza...si chiar imi da o stare de bine.  Clar recomand cu caldura ...merita incercat!:)
Acestea fiind spuse....mi-am dat seama ca in wishlist-ul meu ...de inceput de toamna se numara si o carte dedicata noii mele pasiuni...nu? Nu de alta dar anul acesta se pare ca au fost pe ici pe colo si anumite greseli...(asa ca de incepator) iar o carte cred ca m-ar ajuta ...nu?

Am gasit 2 carti care imi face deja cu ochiul, acestea:




Pentru ca pretul lor nu este din cel mai mic, iar acum "am pus ochii " pe alta carte...o sa le salvez doar in "lista de dorintze". Le vine lor randul, nu-i asa?
Exista printre cititoarele mele una care imi impartaseste noua mea pasiune si imi poate recomanda o alta carte..mai buna?

Va pupacesc pe toate, va doresc o seara minunata!


Related Articles

4 comentarii:

  1. Ce bine arata legumele tale :D Eu tocmai am facut o tocana de legume cu produse, tot la fel, din gradina pe care le-am primit vineri. Niciodata nu mi-a iesit asa de buna mancarica, e atat de aromata, insa fiecare leguma in parte avea gust adevarat de legume de gradina...
    Si eu am spatiu unde as putea sa cultiv, insa nu ma atrage latura aceasta deloc, nu stiu cum as mai putea sa gasesc timp, desi stiu ca daca mi-ar placea probabil as face eu cumva :P

    Nu ai incercat sa gasesti carti pe net in format pdf?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuuumesc!!! Si mie imi plac tare mult...ma bucur la maxim de fiecare data cand merg " la cules" :))
      Nu are rost sa spun ce diferenta se simte intre legumele din gradina noastra si cele cumparate...ca de la cer la pamant , sincer.
      Sa sti ca nu m-am gandit la asta..nu am cautat carti pe net in format online...sti de ce? Eu sunt asha mai de moda veche...imi place mullt mai mult sa rasfoiesc o carte seara in pat, decat sa stau cu laptopul in brate..
      si apoi...ma satur pana peste cap de calculator la servici...abia ma mai apropii de el dupa ce ajung acasa...

      Ștergere
  2. Mmmm,cunosc sentimentul...pana m-am mutat la bloc,acasa la ai mei iubeam sa merg sa culeg fructele din livada sau sa fac o salata cu cele culese din gradina.
    Mi-ar placea extrem de tare sa am si eu casuta mea...se pare ca tu ti-ai indeplinit unul din vise:)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asha??? inseamna ca e normaaaal sa imi placa si sa fiu mandra de ele:)
      Da, am reusit sa ne indeplinim visul acesta...o sa reusesti si tu, sunt convinsa de lucrul acesta...trebuie doar sa ai incredere in tine:)
      te pup si eu!!

      Ștergere

Recent Post